Blaze Wallet

Regular price$42.99
/

  • 1-Year Warranty
  • In stock, ready to ship
  • Inventory on the way, restocking soon

A Wallet Wildfire

A seemingly ordinary accessory with an extraordinary surprise. Disguised as a wallet, it packs a punch with a striking flame.

While some may debate its classification as a lighter, its ability to ignite laughter and wonder makes it essential for those who love the unexpected.

Key Features:

  • Can be used as a day-to-day wallet
  • Open and ignite in one motion
  • Great for pranks

Design:

  • Made with vegan leather
  • Transparent ID card slot
  • Magnetic clasp to keep "fire side" closed

Fuel:

  • Refillable with lighter fluid
  • Flint can be replaced

We have full confidence in the quality of our products and we know you'll love 'em!

But hey, life happens, and sometimes things may not go as planned. That's why we've got you covered with our 30-day money-back guarantee.

No need to stress - simply contact us and we'll handle the rest.

We'll provide a pre-paid return label, and issue a full refund right back to your original payment method.

Your satisfaction is our highest priority, and we're here to ensure that you're a happy customer!

All our lighters are refillable, and we want to make sure you're prepared to spark up when your lighter arrives.

Please note that due to shipping regulations, we are unable to ship our lighters with fuel.

So, make sure you've got some butane or lighter fluid (depending on your lighter) ready when your lighter arrives!

If you're unsure which fuel your lighter requires, please check under the "Fuel" section in the product description, or contact us and we'll let you know.

We promise the spark of satisfaction you'll get from your fully fueled lighter will be well worth it!

Your safety is of utmost importance to us when it comes to using our lighters.

Before making a purchase, please take a moment to familiarize yourself with the Liability and Safety Information.

This will provide you with the essential guidelines for the safe use of our lighters.

Safety is paramount, and we're committed to your well-being and satisfaction every step of the way!

You may also like


Recently viewed

Ignite Your Moment

Every lighter tells a story—check out some favorite designs from customers around the world.

Send us your photo, or tag us @flamespadelighters on Instagram to show us how you're sparking up in style.

Product Reviews

Customer Reviews

Overall rating: 3.5 / 5 from 22 reviews.

Customer video review of Blaze Wallet

This is absolutely amazing hahah im going to have so much fun

Blaze Wallet

Nice, works well with some money, flash paper.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Jose, thanks for your review. We’re glad to hear you like your Blaze Wallet! If your Blaze Wallet is only working with flash paper, please make sure it has been filled with lighter fluid, as it will not function correctly without fuel. If you have already filled it, we hope you enjoy using it, and we appreciate your feedback. Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

Blaze wallet is flimsy and flit gets stuck to easily

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Christie, thanks for your review. We’re sorry to hear the Blaze Wallet didn’t meet your expectations. We appreciate your feedback regarding the sturdiness and the flint. That’s certainly not the experience we want for our customers. If you haven’t already, please reach out to us and we’d be happy to help troubleshoot the issue or set you up with a free return.

Order came late and it came used and broken. i was very disappointed in this and had too high expectations

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Christian, thanks for bringing this to our attention, and we apologize if your received a Blaze Wallet in unsatisfactory condition. Please note, we do not sell used lighters. If your lighter has any damage, this was likely caused during manufacturing or packing. Checking your order's tracking, it was delivered 5 days after it was shipped, which is will within the quoted 3-7 business day shipping times on our Shipping Policy. We've reached out to you over email to help you out with your Blaze Wallet, and are currently awaiting your reply. We kindly ask that you follow up at your earliest convenience.

Cannot recommend, fell apart almost immediately after first use.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Alec, thank you for bringing this to our attention, and we're so sorry to hear about the issue with your Blaze Wallet. This is something that should have definitely been caught by our team before your order was shipped. Fortunately, all of our lighters come with a 1-Year Warranty to protect against manufacturing defects, and we’ve already reached out to you by email to get you set up with a free replacement.

It doesnt work

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Andrea, thanks for bringing this to our attention, and we're sorry to hear your Blaze Wallet is having troubles igniting. Please note, due to shipping regulations we are unable to ship our lighters with fuel in the tank, so they will have to be filled upon arrival. The Blaze Wallet can be refilled using lighter fluid. We've reached out to you over email with more guidance on what lighter fluid to use, and how to operate your Blaze Wallet!

Hey ! Now look my Blazen wallet that I got now this baby works great for everyday pranks, Lol... i like firing this baby up while walking just to keep my hands warm only when its cold outside I love firing it up so I can see most peoples reactions will be like wtf was that?? Its the most funniest thing in the world you have to be there too see it 🔥blazen on

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Daryl, thanks so much for your awesome review! We’re glad to hear you’re having a blast with your Blaze Wallet and enjoying the reactions it gets. Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

I bought this as a gift for someone, but my package was stolen. FlameSpade were very helpful with finding a replacement.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Erlandas, thanks so much for your review! We’re so sorry to hear your package was stolen, but we’re glad our team was able to help get a replacement sorted for you. We really appreciate your patience! We hope the Blaze Wallet makes a great gift, and feel free to reach out if you ever need anything. We look forward to serving you again in the future!

Poorly made wallet. It was falling apart the moment my husband opened it. I expected better quality material and binding.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Jasmine, thank you for bringing this to our attention, and we apologize for the issues with your Blaze Wallet, especially since it was a gift for your husband. If it's falling apart, this should have definitely been caught by our team prior to being shipped out. As we do our best to provide exceptional service, we understand that issues like this can happen. We've reached out to you over email, and we'll be more than happy to set you up with a free replacement. We kindly ask that you follow up at your earliest convenience.

This product is so freaking awesome...I ordered another one!

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Quincy, thanks so much for your review. We're happy to hear you love your Blaze Wallet so much that you ordered another one! Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

I love it dislike that there was a malfunction error with it so I had to order another one if it malfunctions again I will order another one it'll be on repeat because im just fascinated by it the blazen wallet the ghost light is a gift for a friend however im talking with Emily with FST on the return of the blazen wallet this will be my 2nd 1 im waiting on the 3rd blaze wallet as I write so ill let yall know thanks FlameSpadeTeam for al yo hard work 💯

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Daryl, thanks for bringing this to our attention, and we apologize if there were any issues with your Blaze Wallet. Checking your support ticket with our team, it looks like your Blaze Wallet had run out of flint, and the spring was subsequently lodged in the flint wheel due to not being replaced. However, we are sending you a new spring free of charge. If you ever have any further issues, please feel free to reach out anytime and we'll be more than happy to help!

Much better quality of fire wallet than I have found in the past.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Kerry, thanks for your great review! We're really happy to hear our Blaze Wallet stood out in quality compared to others you've tried. We hope you enjoy it, and feel free to reach out if you ever need anything. We look forward to serving you again in the future!

This wallet is Fire!!! Love it!

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Quincy, thank you for your review. We're happy to hear you love your Blaze Wallet! Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

It’s lit!

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Matt, thank you for your great review and we're glad to hear you love your Blaze Wallet! Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

It’s awesome, hilarious but absolutely terrifying.

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Peter, thanks for your review. We're glad to hear you love your Blaze Wallet, despite it being a little intimidating! Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

Très bien reçu. Et trés bon prodruit pour les illusionniste

Blaze Wallet

Store owner replied: Hi Abdelkrim, thank you for your review! We’re happy to hear you love your Blaze Wallet and find it especially great for illusionists. Feel free to reach out if you ever need anything, and we look forward to serving you again in the future!

Amazing trick wallet. It gets alot of attention ahaha

Blaze Wallet

Store owner replied: We're glad you're loving your Blaze Wallet, and that it's getting some great reactions! Thanks for the review.

Waste of money. 🗑

Blaze Wallet

Store owner replied: Thank you for your honest review. We're sorry to hear that the Blaze Wallet wasn't what you were expecting. We have 30 day free returns, and have already reached out to you over email. Please reply at your earliest convenience.

Does not work

Blaze Wallet (NEW)

Store owner replied: Please make sure you have filled your Blaze Wallet with lighter fluid upon arrival. We've already followed up with your case over email and currently are awaiting a reply. If you're unable to find our reply, please check your spam/promotions folders in case it was filtered by your inbox.

Dunno what I expected but it's a shit wallet and a shittier novelty. I expected something like, fill it and it lights when ya open but it's not that. You have to add fuel to it then strike it after you open it/as you open it.

Blaze Wallet

Store owner replied: Thanks for the honest review. We completely understand where you're coming from, and we're sorry to hear that the Blaze Wallet wasn't what you were expecting. We have a 30-Day Money-Back Guarantee on all orders, so we'd be happy to set you up with a free return if you'd like. We've reached out to you over email.

I love it thank you

Blaze Wallet

Store owner replied: Thanks for the review. We're glad to hear you love your Blaze Wallet!

Arrived quicker than expected. Really easy to lighter, but runs out of fuel really fast. Cool prank item though.

Blaze Wallet